14. listopadu 2013

Beskyde Beskyde


Taky máte tendenci v písničkách zpívat to, co tam není? Momentálně jsem si pustila písničky a zrovna tam bylo Beskyde Beskyde. A jak je tam ten Bača, tak já mám tendenci zpívat místo černooký, tak jednooký, což je sice naprostá magořina, ale rýmuje se to.

A nebylo by to to jediný, kde zpívám to, co tam není, nebo jsem zpívala. Jako malá jsem bludy zpívala často. Dneska to nejsou vyloženě bludy, ale třeba měním slova, protože si je třeba nepamatuju, nicméně, vždycky se to rýmuje. To si myslím, že je nejdůležitější. Nezáleží na tom, jestli si vymyslíš slova, ale na tom, aby se to rýmovalo.
A co vy? Máte taky nějáký takový hlody, kde zpíváte něco, co tam nejni? Jestli jo, tak jaká písnička? Jak je to správně a jak je to špatně? Docela by mě to zajímalo. :)  

Žádné komentáře:

Okomentovat