8. listopadu 2013

Deset malých černoušků


Včera (pátek 24. května 2013) jsem byla s Blankou v divadle na Deseti malých černouškách. Sraz jsme měly v 18:00 na Vozovně a pak jsme jely do města, kde jsme zjistily, že máme ještě docela dost času. Tedy jsme si šly dát něco k jídlu do Meka. No, a pak už bylo na čase, abysme se přesunuli do Mahenova divadla.
Chvíli nám trvalo, než jsme se zorientovaly, protože byť to známe v zákulisí, trochu trvalo najít cestu tou veřejně přístupnou částí. Ale nakonec jsme to našly a tak jsme si řekly, že už půjdeme dovnitř, protože to mělo za chvíli začít. Jenže, ta paní, co trhala lístky, tak Blance řekla, ať si dá bundu do šatny. No, tak jsme se teda ještě vracely do šatny. Teda, hlavně Blanch, protože já jsem mikinu chytře narvala do kabelky. Taková je holt výhoda velkých kabelek.
No, ale pak už jsme si teda konečně šly sednout. Měly jsme sedadla ve třetí řadě od jeviště, což rozhodně nebylo špatný. Tak jsme se usadily a čekaly, až to začne. Chvíli to trvalo, ale pak to začlo. Nevím, jestli deset malých černoušků znáte, jestli jo, tak tím líp, nicméně, jestli ne, tak možná děj moc rozepisovat nebudu. Navíc, ono to stejnak úplně podle té knihy nebylo. Proč? Mno, prostě proto, že v knize všichni zařvou, ale v této divadelní inscenaci to Vera Claythornová přežila, což já nevím... Proč zrovna ona? Nemůžu říct, že by to byla moje oblíbená postava. Moje oblíbená postava, teda postavy, jsou Anthony Marston a Filip Lombard. Ale to jako postavy a tak.
Co se ale týče divadla, tak se mi zamlouval Davis “Jmenuji se Davis“, který se vlastně ale Davis vůbec nejmenoval. Jmenoval se Bloore (nejsem si jistá, jak se to píše). No, a potom se mi taky líbil herecký výkon těch, co hráli Emily Brentovou a Rodgerse. Herecký výkon Very Claythornové se mi taky líbil, i když jako postavu ji zas až tak moc nemusím. No, ale tak to máte vždycky, herecký výkon mnohdy sice dobrý, ale ta postava se vám prostě nelíbí.
Celkově se mi ale divadlo líbilo a pokud máte možnost, určitě na toto představení do Mahenova divadla jděte. Nebo i někam jinam. Navíc to mělo super hudbu. Kdyby někdo někde našel ten soundtrack z toho, dejte mi vědět, kde se to dá najít. Ten bych si klidně hodila do počítače. I když se mi to asi nepovede. No, to nevadí.
Každopádně, rozhodně jsem si to užila. I když teda, musím říct, že jsem si tak něják myslela, že to bude trvat dýl. Ono to už bylo dohraný o půl desáté. Jsem si myslela, že až tak do desíti to trvat bude a ono kulový... Ale super to bylo. Stěžovat si nemůžu.

Žádné komentáře:

Okomentovat