13. listopadu 2013

Rybaření


Taky jste propadli rybaření v minecraftu? Teda, za předpokladu, že minecraft hrajete. xD Ale tak, to je snad jasný. No, prostě, mě to strašně baví! Sice bych uvítala, kdybych častěji vylovila něco zajímavějšího, než je ryba, ale tak, to člověk překousne.
Jo, občas to může člověku připadat zdlouhavý a nudný a popravdě, taky mi to tak občas připadá, hlavně, když už jsem dlouho nechytila nic zajímavýho. Ale na druhou stranu, když se pak člověku povede chytit očarovanou knihu nebo luk, či rybářský prut, tak si pak říká, že to za to asi stálo! A já už takových věcí nalovila celkem hodně. Ne, že by jich byly zas až úplně šílený kvanta, ale rozhodně toho není málo.

Co mi ovšem vadí, je když čas od času vylovím nějáký to “zombie“ maso. To se mi fakt nelíbí, protože pro to maso nemám jiný využití, než jej zahodit! Pokud někdo z vás ví, jak se dá využít ještě jinak, tak bych byla docela ráda, kdybyste mi to řekli.
Pak jsem taky viděla jakejsi rybářskej mod. No, zatím jsem neuvažovala o tom, že si ho stáhnu, ale možná to udělám. Třeba se z toho vyklube něco zajímavýho. Zatím to ale hrotit nebudu. A i kdybych se rozhodla, že to stáhnu, tak si nejdřív počtu, co to vlastně umí, ať to náhodou nestahuju zbytečně, kdyby se mi to náhodou ve výsledku nelíbilo. Nemám zbytečný stahování ráda.
No, tak to je asi všechno.
Jo, a jen tak mimochodem, ten obrázek je screen z mé hry. xD 

Žádné komentáře:

Okomentovat