8. listopadu 2013

Vo co gou?

Ahoja,
Tak abyste neřekli, že jsem to sem všechno naházela aniž bych cokoli vysvětlila, tak tady máte to vysvětlení. Prostě, na estrankách je omezená kapacita toho, co člověk na svý stránky může hodit. Nevíím, jestli je to tak i pro placenou verzi, ale já si platit nechci. Tedy jsem se zamyslela a uvažovala, kde to omezeno není. První přišel na mysli wordpress, ale tam to vládne angličtinou a už tam své anglické stránky mám. No, tak jsem uvažovala dál. Potom mě napadl infoblog, ale tam to něják vymírá. 

A potom jsem si vzpomněla na blogspot, tak jsem se rozhodla, že přesídlím sem. Přestěhovala jsem ovšem pouze určité články. Přestěhovala jsem sem recenze a také můj pseudo čtenářský deník. Taky jsem přestěhovala některé mé novější články. Jen proto, že byly v texťáku, kam píšu, než dávám na blog. No, tak proto.
Obrázky sem budou přibývat postupně, když nebudu mít nic jinýho, co bych přidala. Je to taková moje poslední záchrana. Taky ovšem nezaručuju, že budu přispívat denně, spíš čekejte tak dva články do týdne. Vzhledem k tomu, že mé hlavní sídlo je na těch anglických stránkách. V menu na ně budou odkazy. Ještě musím přestěhovat literární dílnu, ale to bude jednodužší. Protože to budu moct všechno pěkně zkopírovat z textových souborů, místo, abych to článeček po článečku kopírovala z těch estranek...
~AnnElfwind

Žádné komentáře:

Okomentovat