23. prosince 2013

Daniel

Jedna z mých nynějších postav v DF. První obrázek je Daniel, jak by vypadal, kdyby nebyl oděný v černé. A myslím, že má taky teďkonc jiný vlasy. Ale ty jsem vlastně měnila až v době, kdy byl obrázek dokončený, takže to mě omlouvá. Je to kreslený fixkama. Aspoň myslím, že jsem nic jinýho nepoužila. A tu jeho hůlčičku, tak tu jsem tvořila na základě toho, jak vypadá hůl, kterou má Dark Magician z Yu-Gi-Oh! Uznávám ovšem, že se moc nepovedla.
Druhý z obrázků je taktéž kreslený fixkama, ovšem, čím se od prvního liší, je, že je dělaný spíš v takovým tom post-apokalyptyckým stylu. Daniel na tomto obrázku je více větrem ošlehaný a má takovej ten dlouhej kabát, vysoký boty. A nemá hůl. Místo toho pod kabátem schovává beretu. Ale přiznám se, že ta póza se prostě nepovedla. Mělo to vypadat trochu jinak, ale něják to nevyšlo. Myslím, že dneska bych to asi nakreslila líp.

Budu se těšit na jakékoli vaše připomínky, poznámky, či jiné komentáře. A pokud byste chtěli, abych nakreslila něco specifického, tak stačí říct. Klidně si můžete i říct, čím to mám nakreslit. A pokud to vlastním, tak provedu. Pokud ne, tak si médium vyberu sama. Těším se na vaše komentáře.

Žádné komentáře:

Okomentovat