11. prosince 2013

Eyes Rutherford

Tentokrát budou v článku dokonce obrázky dva. Je to proto, že Eyese jsem namalovala dvakrát. Jednou zepředu a poddruhé z profilu. Oboje dvoje je kresleno nejprve tužkou a potom jsem to dodělala pastelkama. Víc se mi líbí ten, co je zepředu, ale ten zboku taky není špatný. Nejsem si jistá, jak to zprasil skener, ale ten zboku, no, v originále má celkem divnou barvu kůže. Jinak si ale myslím, že obrázky nejsou špatné.
Ten zepředu byl malovaný první, proto jsem se také rozhodla, že bude v článku umístěn první. Byl malovaný v době, kdy jsem byla schopná se na anime Spiral, ze kterého Eyes je, dívat klidně i furt dokola. A ani ne dívat, stačilo mi, když jsem měla zvuk a prostě jsem to poslouchala. Spiral je super anime, které je takové hodně mysteriózní a protkané záhadami. Mnoho z těch záhad se vlastně ani pořádně nevyřeší. To byste si asi museli přečíst mangu, kterou já jsem nečetla.
Druhý obrázek je ten zboku, který jsem i jako druhý malovala. Jak jsem již psala, myslím, že jsou trochu zprasený ty pleťový odstíny, ale jinak jsem s obrázkem spokojená. Taky mi to dalo celkem práci. Bylo to v době, kdy jsem ještě s pastelkama nebyla tak zběhlá, jako teď.
Doufám, že se vám obrázky líbí a že zde zanecháte komentář. Velice ráda si je přetu. Opět bych také chtěla připomenout, že mi můžete napsat s konkrétní věcí, co mám nakreslit a já se vám pokusím vyhovět. Pokud chcete, můžete přidat i čím bych to měla nakreslit. Pokud to nenapíšete, tak si budu kreslit tím, čím uznám za vhodné. No, budu se těšit na vaše komentáře, kterých doufám bude hodně.

Žádné komentáře:

Okomentovat