10. prosince 2013

Kenshin Himura

Tentokrát pro vás mám obrázek, který je spíš skica, než cokoli jiného, ale mně se líbí i tak. Možná proto, že jsem později zjistila, že je to z anime, který se mi celkem líbí. Na obrázku je Kenshin z anime Rurouni Kenshin. Je to sice malované hodně dávno a jenom propiskou, ale myslím, že se to celkem povedlo. Na to, že je to taková skicka...
 A co si myslíte vy? Líbí se vám to aspoň trošku? A jestli jo, napíšete to do komentáře? Byla bych za nějáký ten komentář ráda. 
 Jo, a opět připomínám, že pokud chcete, abych namalovala něco specifického, stačí, abyste to napísali do komentářů a podle toho, jestli to bude splňovat dvě kritéria, která jsem uvedla v jednom z minulých článků, tak to buď namaluju, nebo ne. Ale myslím si, že většina toho, co navrhnete, ty kritéria splňovat bude. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat