1. prosince 2013

Now you see me

Film, který jsem chtěla vidět od chvíle, kdy jsem náhodou shlédla trailer na youtube. Rozhodně to nebylo špatné. Je to o čtyřech iluzionistech, kteří se dají dohromay díky náhodnému setkání díky tarotovým kartám s místem a časem. Spolu potom vystupují jako čtyři horsmeni a uskutečňují řadu triků, kterou pro ně nachystala jedna záhadná osoba. Ta stejná osoba, která jim dala ty tarotové karty.
Mezi jejich triky patří například vykradení banky, potom okradení nějákýho maníka, co předtím okradl všechny lidi, co byli v sále díky nějákým podvodům, nebo něco, ale to je nepodstatný. No, tak po nich pak samozřejmě jde policie. Jenže oni jsou vždy několik kroků před ní. A to i před francouzskou agentkou interpolu, která vypadá, že asi tak nejvíc ví, co dělá.

Jak říkám, film není špatný, ale konec je trošku propadák... Jasně, něják to zakončit museli a ten úplný konec je dobrý, ale tak něják... Nevím, prostě mi ten konec nesedl. Najděte si to a podívejte se na to a pak mi řekněte, co si o tom konci myslíte. A jen tak mimochodem, viděla jsem to anglicky a ten jeden maník vždycky mluvil tak strašně rychle, že mi možná něco uteklo, ale jinak se mi ten film líbil. No, až na ten konec. Ale jako, koukatelný to je a možná i víckrát, i když o tom jsem se ještě nerozhodla. Na Hobbita to teda rozhodně nemá, ale tak... Nemůžou být všechny filmy epický. To by nešlo.

Ok. Těším se na vaše názory.

Žádné komentáře:

Okomentovat