16. prosince 2013

Toshiro Hitsugaya

Obrázek jsem kreslila pár dní zpět. Teda, tehdy jsem ho dokončila. Myslím, že to bylo roztahaný do minimálně dvou, možná dokonce tří dnů. Je na něm Toshiro, kapitán 10. divize z Bleach. Jedna z mých oblíbených postav. Ovšem, není uniformován, má na sobě normální tričko, nebo je to možná košile... Kdo ví. No, to je ale jedno.
Co je důležitý, je to, že je to pastelkama a pozadí fixkou. A u očí si nejsem jistá. Možná jsem taky použila fixku, částečně, ale nevím, už si to nepamatuju. Pokud si na to vzpomenu, dám vám vědět. Teď jsem tady ten obrázek zkoumala, prakticky pod lupou (až na to, že žádnou nemám), ale nevykoumala jsem to.

V co ale doufám, je fakt, že se vám obrázek bude líbit. Kdyžtak nechte komentář, kdyby se vám chtělo, a pokud máte specifické přání ohledně toho, co mám namalovat, napište to taky. :)  

Žádné komentáře:

Okomentovat