20. května 2014

Bych to asi neměla hrát, aneb tak trochu zbytečný článek

Zná někdo z vás hru League of Angels? Ne? No, to nevadí. Chyba je v tom, že já jsem tu hru poznala. A tak něják jsem se do ní zakousla a nehodlám se pustit. Potíž je ale v tom, že už hraju na třech různých serverech a prostě... Já nevím. Měla jsem zůstat jenom u jednoho. Když pak totiž člověk začne hrát na moc serverech nebo má moc charakterů, tak ho to něják pak přestane bavit. 
Jenže, ne-e, mě to pořád baví... Akorát to žere docela dost času, který bych mohla věnovat třeba čtení nebo psaní nebo něčemu trošku konstruktivnějšímu... Ale já ne, já prostě musím hrát... Tak se to aspoň snažím co nejvíce redukovat, ale ono to občas prostě nejde...
A tak se vás chci zeptat, znáte nějáký způsob, nějákou metodu, díky které by byl člověk donucen netrávit tolik času hraním online MMORPG her? Docela by se mi to hodilo...

A jen tak úplně mimo, ráda bych se vás zeptala, jestli by někdo z vás chtěl, abych namalovala něco konkrétního. Nápad by byl kreditován na vás. Já bych si připsala pouze zásluhu za jeho zpracování. No, ale pokud by se nikdo nenašel, nevadí, tak bych holt dál malovala cokoliv mě napadne, i když občas ty nápady docházejí...

Dál mě napadá ještě něco. Nejsem zrovna moc velkej příznivce Hunger Games, ale mám ráda One Piece a zrovna čtu docela dobrou povídku s názvem Different Types of Hunger. Je to vlastně One Piece zasazenej do světa Hunger Games. Akorát že prostě ty postavy jsou všechny z One Piece a navíc to je budoucí slash. Ještě jsem se k tomu slashi nedostala, ale očividně to tam spěje. 

Mimochodem, znáte někdo písničku "Když jsem šel z hub, ztratil jsem zub"? Já vím, tato otázka je naprosto mimo, ale tak něják mi to přišlo na mysl... 

No, radši bych to asi měla ukončit, než začnu kvákat o naprostých nesmyslech. 
I když... Nevím, jestli jsem vám to psala, ale naše kočka měla zafačovanou nohu. Včera večer šel ven a když dneska ráno přišel, tak byl bez obvazu, protože se mu to asi v noci povedlo sundat. Máma potom nechala na stole vtipnej vzkaz. Něco v tom smyslu, že "Mikeš prášek dostal a obvaz si sundal." Docela jsem se tomu zasmála.

No, ale teď už opravdu konec. 
~AnnElfwind

Žádné komentáře:

Okomentovat