6. května 2014

Portréty

Ahoj, mám pro vás několik obrázků, které jsem po velice dlouhé době konečně vyfotografovala. Původně jsem chtěla obrázky skenovat, ale naznala jsem, že to zabírá moc času a fotografovat to je rychlejší. Ke každému obrázku přidám menší komentář o tom, co tam je, proč tam je a taky čím to je. 
Tady ten první obrázek je kreslený původně pastelkama, ale v půlce jsem se rozhodla, že to bude lepší voskovkama. Můj důvod k tomu byl, že to je kreslené na docela velký formát a já neměla trpělivost na to, abych to celé dělala pastelkama. Ta mlha, které jste si možná všimli, tak ta je dělaná bílou temperou. Myslím si, že se mi tím podařilo vytvořit zajímavý efekt. Hlavně, když vezmeme v úvahu, že je to voskovkama.
Jinak, obrázek má představovat jakousi vílu, nebo něco takového. Nejsem si jistá, jestli se mi zrovna toto povedlo zachytit, ale doufám, že aspoň trošku ano. 


 Tento obrázek jsem malovala jen tak. Prostě jsem si začala čmárat a toto je, co z toho vzniklo. Malovala jsem to tuto neděli (4. 5. 2014). Byl u nás zrovna na návštěvě děda a já se rozhodla, že budu malovat. No, a tady tohle z toho vylezlo. Je to kreslené fialovou pastelkou a je to jenom taková rychlovka. 
Nicméně, docela se mi to líbí a doufám, že vám taky.

 Tady ten obrázek se mi opravdu líbí. Je to postaveno na jistém obrázku, na který jsem narazila na internetu. Ten obrázek mne inspiroval, ale udělala jsem několik zásadních změn. Tou první bude asi pozadí. Tou druhou je výraz v obličeji. A potom jsem si trochu upravila pózu. A taky jsem přidala tu skleničku s vínem, abych tomu dodala dojem, že je opilá.
Myslím si, že se mi ten obrázek docela povedl a je to rozhodně něco jiného, než je pro mne obvyklé. Rozhodla jsem se totiž, že budu malovat více ucelené obrázky a ne jenom hlavy, které létají ve vzduchu.
 Tentokrát jsou na obrázku dvě hlavy. Jednu jsem malovala, když jsem skypovala s Alim. Ta druhá vznikla na základě toho, že jsem si chtěla zkusit jistý typ nosu. A myslím si, že výsledek je dost dobrý. 
Taky se mi na té zelené hlavě líbí ten účes. A vůbec, líbí se mi to. Nicméně, co by mě zajímalo je, jestli se to líbí i vám. Ale jestli ne, tak se samozřejmě zlobit nebudu.
 Tak, a co se týče tohoto obrázku, tak jsem začla s tou zelenou holkou uprostřed. Vypadalo to, že se dívá dolů. Pak jsem sáhla na jinou pastelku a namalovala toho fialovýho. Tentokrát jsem ho záměrně udělala tak, aby koukal dolů. Respektive zahlížel. No, a pak jsem začala uvažovat, na co by se mohli koukat a přidala jsem to jablko. 
Jenže jsem měla ještě místo na pravé straně, tak jsem tam přimalovala tu růžovku, která vypadá dost zle. Má takový ostrý výraz. Dost se mi to líbí. 
No, a jako poslední jsem ještě měla mmísto v rohu. Původně to měl být had, ale z nějákého mně neznámého důvodu se z toho stala tady ta předpotopní ještěrka se setsakra ostrýma zubama. No, musím říct, že ta ještěrka tam špatí, ale jinak se mi to opravdu líbí.
 Skoro poslední obrázek. Tentokrát kresleno černou tužkou na akvarelový papír. Teda tužkou, ono to myslím bylo pastelkou. Ale to je jedno. No, prostě, teta mi dala akvarelový blok. Teda, rozdělila to mezi mě a malou Elišku. No, tak jsem potom začala kreslit. A tady ten maňas z toho vznikl. Myslím si, že to není zas až tak špatný,a le pořád si říkám, že to mohlo být lepší.
O hodně lepší to být mohlo. Prostě mi na tom něco nesedí. Na druhou stranu ale... Povedlo se mi ucho. A i ten nos, docela. A ještě jedna věc se mi na tom líbí - obočí. Nevypadá to, že je to něco divnýho, ale opravdu to vypadá jako obočí. A to je úspěch, protože s obočím já mám vždycky potíž.
Tak a poslední obrázek v tomto článku. Můj nejoblíbenější. Strašně se mi líbí. Je to malované pastelem. Mám variantu, kde je černá, bílá a odstíny šedé, tak jsem je na tento obrázek využila. A musím říct, že se mi výsledek opravdu líbí. 
Originál ale vypadá lépe, než nafocená verze. Na druhou stranu, je to opravdu jeden z mých nejlepších obrázků vůbec. Aspoň si to teda myslím. Pokud se mnou nesouhlasíte, tak nevadí, ale já si to stejnak budu dál myslet.

Tak co, líbily se vám obrázky? Který se vám líbil nejvíc? A který naopak nejméně? A úplně pochopím, pokud to bude ta předpotopní ještěrka! Taky se mi totiž nelíbí. 
Byla bych moc ráda, kdybyste zanechali komentář. :) 
~AnnElfwind

2 komentáře: