29. května 2014

X-Men: Budoucí minulost

(Napsáno 26. 5. 2014)

Tak jsem dnes byla v kině na X-menech! A skvěle jsem si to užila. Už je to šestý díl X-menů, co je. A já je viděla všechny. S vyjímkou filmu Wolverine, kterej je sedmej a je tak trošku mimo a vůbec nezapadá do časové linky. No, ale krom tady toho se mi všechny moc líbily. 
Ale abych se věnovala tady tomu nejnovějšímu - Lidstvo sestavilo zbraně, které dokáží efektivně bojovat s mutanty. Malá skupina resistance se snaží toto zastavit a jejich jedinou nadějí je přepsat minulost, tak pošlou Logana zpět - tedy jeho mysl. Protože jeho mozek je jediný, který by cestu tak daleko časem vydržel, protože má regenerační schopnosti. 
Logan se tedy ocitá ve svém těle z roku 1975 a musí najít Charlese, Erika a také Mystique (Raven), aby zabránil tomu, co se má stát - tedy vývoji zbraním.
A tak se také stane, po dlouhé a strastiplné cestě. 


A abych toho moc víc neprozradila, tak budu radši držet tlamu. 
Nicméně film je skvělý a člověk se u toho skvěle pobaví, hlavně, když dobře zná minulé díly, protože tam na to je spoustu narážek. Viděla jsem to ve 3D, ale jelikož mezi 2D a 3D nevidím moc velký rozdíl, tak to nemůžu moc posoudit. Každopádně jsem si to ale užila.
A všem X-meny doporučuju. Hlavně, pokud máte rádi Logana a mladýho Charlese. Nechybí ani mladý Beast, ovšem toho zas až tak moc nemusím. Nic s tím ale nenadělám, protože je nedílnou součástí příběhu.

A taky musím psát tak, abych se furt nemusela vracet a mazat zdvojená písmena! 

No, ale tady ta věta byla úplně mimo. Takže, v hlavní roli samozřejmě Hugh Jackman, který je jako Logan nezapomenutelný. Nechybí ani Gandalf v roli staršího Magneta a samozřejmě Halle Berry jako Storm, tedy ona se prakticky vyskytuje pouze v té "budoucnosti", ale to je vedlejší. 

Prostě, co chci říct, pokud máte rádi X-meny nebo Sci-Fy, tak na film běžte. A i když Sci-Fy rádi nemáte, protože to není vlastně jenom to, ale také se to dá považovat za komedii. Tento díl rozhodně, ty ostatní moc ne, ale tento je boží. Myslím, že momentálně můj nejoblíbenější. 

Tak jo, přepínám a končím.

~AnnElfwind

Žádné komentáře:

Okomentovat