1. června 2014

Dvě anime dívky

Tak tady mám dva obrázky, které jsem malovala v photoshopu. Aspoň myslím, že oba byly v photoshopu. Pokud ne, tak to byl photofiltre, ale jak říkám, to už si nepamatuju, jsou totiž docela staré. Ten první je dokonce udělaný barevně. Tak něják jsem si prostě hrála s tabletem a photoshopem a tohle z toho vzniklo. 
Doufám, že se vám obrázek aspoň trošku líbí, protože já se musím přiznat, že mně se to líbí. Hlavně tady ten první.

Drihý obrázek je pouze černý na bílém podkladu a je stínovaný pomocí šrafování, protožte se mi asi nechtělo patlat odstíny šedé. Nicméně, líbí se mi i tak a navíc, je to zas něco trošku jinýho. Myslím, že bych ten tablet zas mohla vytáhnout a zkusit něco dalšího, problém je v tom, že se mi to nechce zapojovat a jsem prostě líná.
No, ale tak doufám, že se vám obrázky aspoň trošku líbí a pokud chcete, tak můžete zanechat komentář. Byla bych za to ráda. :) 

~AnnElfwind

Žádné komentáře:

Okomentovat