14. srpna 2014

Požár

Dneska ráno jsem se probudila velmi brzo. No, na tom není nic divnýho, já se budím brzo často, akorát většinou nevylezu z postele. A toto bylo dnes jinak, neboť mi kolem vokna profrčely dva hasičáky a jedni poliši. No, tak jsem se teda podívala, co se to sakra děje, protože to tady projeli v protisměru a zamířili nahoru k Rozmarýnku.
No, tak kouknu z vokna a vidím, jak se tam z vokraje lesa valí úplně černej kouř. Tak jsem došla k názoru, že tam někde musí hořet. To se mi potvrdilo, když potom pán šel kolem okna v opačném směru a mluvil do telefonu, že tam prej chytla nějáká chata a že prej plameny šlehaly až nad stromy. To jsem teda neviděla, ale tady z dola je celkem špatnej výhled. 
Potom se tam nahoru vydal otec, že prej potřebuje něco u Milana, tak jsem ho zaurgovala, aby zjistil víc o tom požátu. Nezklamal. 
Opravdu tam chytla chata. Jedna, která je už dlouho prázdná a ve které se scházeli bezdomovci. No, tak taky, že to tam prej vyšetřuje policie a kdesi cosi. No, každopádně je to zajímavý, protože takový věci se normálně tady u nás nedějou. 
Tak mám aspoň o čem psát. Škoda, že nemám žádný fotky, ale tak, co už nadělám... Mohla sem z vokna vyfotit aspoň ten kouř... Ale né, já jsem byla líná... 
No, tak to vidíte, jsem nespolehlivá.

~AnnElfwind

Žádné komentáře:

Okomentovat