12. září 2014

Iron Man

Dlouho jsem sem nic nenapsala... Asi to bude tím, že mě to moc česky nebaví, ale na druhou stranu, psát česky taky není na škodu. No, a dneska jsem se rozhodla, že bych zas česky něco mohla napsat. Myslím, že poslední článek byl o Strážcích galaxie? Jo, byl. No, tak co kdybysme na to navázali dalším Marvelem? 
I když, faktem je, že tento je před Strážcema, vzhledem k tomu, že se jedná o první film Iron Man. Včera jsem se na to znova dívala a prostě, i když jsem viděla všechny tři, tak musím uznat, že máma má pravdu a že ten první je nelepší. Druhý se mi moc nelíbil, možná jen tak ty různý scény v Tonyho dílně, ale to je tak všechno, no dobře, taky scény s Coulsonem. 
Ale jednička je prostě nejlepší, navíc tam je asi tak těch scén z tý dílny nejvíc. A taky je to vtipný.
Nevím, jestli tady před tímto Ironmanem byl ještě někdy nějákej jinej, ale jestli jo, tak já to neviděla a ani vidět nehodlám, protože si nedovedu představit, že by Tonyho Starka hrál někdo jinej, než Roberd Downey Jr. Ale to jsou jen mé osobní preference. RDJ hrál taky v tom novým Sherlock Holmesovi, ale pravdou je, že se mi víc líbí ve světě Marvel.
No, kam tímhletím vším mířím... Jo, tak to kdybych nezapomněla... Občas takhle ztratím nit a pak nevím, jak jsem chtěla pokračovat...

No, každopádně je Iron Man skvělej film a rozhodně stojí za to ho vidět. Klidně i několikrát. Asi ne v jednom zátahu nebo každej den, jak jsem schopná koukat na Avengers, ale jednou za čas se to vždycky hodí. 
Takže jestli máte rádi Marvel a ještě jste Iron Mana neviděli, tak máte teda velký mezery a měli byste to napravit. A i když Marvel zrovna rádi nemáte, tak je ten film dobrej. Hlavně proto, že RDJ podává skvělé herecké výkony. 
Navíc, když se to líbilo i mojí mámě, která má naprosto rozdílný vkus, než já, tak to opravdu dobrý být musí! A nebo se na to prostě dívala jenom kvůli RDJ... Kdo ví, já ne a ptát se nehodlám, protože na tom nezáleží.

(Obrázky jsou z Avengerů)

~AnnElfwind

Žádné komentáře:

Okomentovat