1. září 2014

Strážci Galaxie

Tak jsem v Sobotu konečně byla v kině na Strážcích galaxie a musím říct, že to bylo skvělý. Ano, bylo to sice hodně komediální, ale byl to Marvel a já jsem poslední dobou na Marvel hodně vysazená. Pravda, na ty komixy ani nesáhnu, ale všechny ty nový filmy se mi strašně líbí. 
Tento byl takový, že to moc do těch ostatních nezapadalo, ale i tak to bylo moc pěkný. Hlavně ty taneční scény s Quillem. Nejlepší byla ta na začátku. 
Co mne ovšem zklamalo, tak na konci Avengers, po titulkách, tak tam je zobrazenej Thanos. No, a nějákej Thanos byl taky tady v tomto. No, a vypadal jinak. A taky vypadal takovej malej... Sem si myslela, že Thanos má být větší. A taky by mě zajímalo, jestli to byl ten stejnej Thanos nebo jestli tam jsou dva. 
No, třeba se to dozvím v nějákým z těch dalších filmů, co jsou naplánovaný.
Co se týče děje, tak se jedná o takovej šutr moci, kterej Thanos a pak ještě jeden maník chcou, ten druhej maník se jmenuje Ronan myslím a je to takovej šílenej magor. No, tak samozřejmě, když to všechno vyjde na světlo, banda "trotlů" se spojí, aby ten šutr získali a zabráníli zkáze celé jakési rasy, která vypadá víceméně jak lidi. 
No, a končí to epickou bitvou a bandou maníků, jak leít dělat problémy někam dál. 
Jo, a taky to má scénu po titulkách, kde je pes, sběratel a taky mluvící kachna. Dobře, že jsem si na to počkala, Marvel je pvěstnej scénama po titulkách!

No, každopádně, film je to dobrej a až bude někde v dobrý kvalitě, tak si ho stáhnu do své kolekce Marveláckejch filmů. Mám tam všechny X-meny krom těch nejnovějších, který ještě nejsou v dostatečně dobrý kvalitě a taky mi tam chybí Amazing Spiderman 2, ale jinak tam mám, myslím, všechno ostatní. 
No, dobře, nemám tam ty úplně starý věci, jako původního Hulka a takovýho toho Spidermana, kde hraje takovej ten julin... To se mi nelíbilo. Ten Spiderman, starej Hulk ušel, ale na toho novějšího nemá! Ten byl skvělej. A taky jsem slyšela cosi o tom, že možná bude ještě jeden Hulk. Ale nevím, jestli je to potvrzený, nebo co je na tom pravdy... Uvidíme, každopádně se nemůžu dočkat toho filmu o Černý Vdově!

Tak se teda mějte. A pokud máte rádi Marvel, tak strážce galaxie vřele doporučuju. Je to sice banda trotlů, ale vtipných trotlů.

~AnnElfwind

2 komentáře:

  1. Mě tedy Strážci Galaxie nijak neokouzlili, ale příteli se to líbilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se to líbilo hlavně proto, že to je součástí Marveláckýho světa a ten já ráda. :)
      Díky za komentář. :)

      Vymazat